Štěrkový povrch

Štěrk je známo, že byly použity ve velké míře při stavbě silnic vojáky Římské říše (viz římskou silnici), ale silnice vápence povrchem, myšlenka sahají až do doby bronzové, byl nalezen v Británii. [23] Uplatnění štěrk, nebo „metalling,“ má dvě odlišné zvyklosti ve povrchy vozovek. Termín štěrk se odkazuje na štěrk či škvárou používaných při stavbě nebo opravu silnic nebo železničních tratí, [24] a je odvozen z latinského Metallum, což znamená, že jak „dolu“ a „kořist“. [25] Termín původně se odkazoval na procesu vytváření štěrkovou vozovku. Trasa vozovky by nejprve kopal dolů několik stop a v závislosti na místních podmínkách, francouzské kanalizace může nebo nemusí byly přidány. Dále, velké kameny byly umístěny a zhutní, a následně po sobě následujícími vrstvami menších kamenů, dokud se povrch vozovky se skládá z malých kamenů lisuje do tvrdého, trvanlivého povrchu. „Drť“ později se stal název štěrku smíchané s dehtem tvořit silniční povrchový materiál asfalt. Silnice takového materiálu je nazýván „zpevněných silnice“ v Británii je „zpevněné cestě“ v Kanadě a Spojených státech, nebo „uzavřené silnice“ v částech Kanady, Austrálie a Nového Zélandu. [26] Granulovaný povrch může být používán s intenzitou dopravy, kde se roční průměrná denní hustota provozu je 1.200 vozidel za den nebo méně. [Editovat] Tam je nějaká konstrukční pevnost jako povrch vozovky kombinuje podloží a základ a je zakončena s dvojitým odstupňovány těsnění agregát s emulzí. [5], [27] Kromě 4,929 kilometrů (3063 mi) granulovaných chodníků vedených v Saskatchewan, asi 40% z Nového Zélandu silnicích jsou nevázané granulární dlažba struktury. [21] [28] Rozhodnutí, zda dláždit štěrkové cestě, či nikoli často závisí na objemu provozu. Bylo zjištěno, že náklady na údržbu štěrkových cestách často vyšší než náklady na údržbu u zpevněných nebo povrchově upravovaných cestách, kdy objem provozu překročit 200 vozidel za den. [29] Některé komunity zjišťují, že to dává smysl převést jejich nízký objem dlážděné silnice se sloučily povrchy